Komunikacja Miejska w Liczbach
Poniższa strona internetowa służy do wprowadzania danych do
ankiety organizowanej przez IGKM w ramach wydawanego periodyku
"Komunikacja Miejska w Liczbach".
Dane wprowadzają
operatorzy i organizatorzy komunikacji miejskiej. Dla ułatwienia, poniżej znajdujš się formularze uwzględniajšce różne specyfiki firm - do wykorzystania roboczego.
Aby zacząć wprowadzać dane należy poświadczyć tożsamość za pomocą otrzymanego loginu oraz hasła. Dane te trzeba wpisać w wystaczone pola w formularzu widocznym u góry stronie a następnie nacisnąć przycisk "Zaloguj".
Po poprawnym wprowadzeniu loginu i hasła w miejsce formularza pojawi się informacja o nazwie przedsiębiorstwa, dla którego aktualnie wprowadzamy dane.
Pytania i odpowiedzi
Rozdzial 10.0: Wypadki / środowisko
W przypadku braku szczegółowych wyliczeń emisji CO2 w Państwa Firmie, sugerujemy wykorzystanie prostego przelicznika rekomendowanego przez CUPT w Praktycznym przewodniku dla samorządów i opartą na Kalkulatorze emisji zanieczyszczeń przyjmując, że spalenie 1 litra oleju napędowego skutkuje emisją 2,68 kg CO2. Roczna emisja CO2 jest więc iloczynem rocznego zużycia paliwa i wskanika 2,68 kg.
Rozdzial 9: Inwestycje
Istotą rozdzialu 9 jest pokazanie nakładów inwestycyjnych na obiekty służące usługom publicznym. Dlatego w Cz. A - 9.1.1 - podajemy sumę nakładów poniesionych w związku z tym celem. Dalej jest uszczegółowienie wg miejsc ulokowania nakladów (pkt. 9.1.2 - 9.1.5). Cz. B. Przeznaczona jest dla wskazania sposobu finansowania nakładów wymienionych w Cz. A, lecz stosujemy tu zmniejszenie szczegółowości, ograniczając sie do 2 kierunków: "Pojazdy" jako najistotniejsze i "pozostałe". Kierunki inwestowania z Cz. A poz. 9.1.3 - 9.1.5 traktujemy łącznie jako mniej istotne i pokazujemy w poz. 9.2.2, w poz. 9.2.4 lub w poz. 9.2.6.
Nasze "Definicje" nie zawierają "wprost" określenia co to są "obiekty zaplecza technicznego". W sposób pośredni wyjasnia to opis dla poz. 4.1.4 i 4.1.5. Za takie obiekty należy uznać obiekty służące utrzymaniu sprawności technicznej pojazdów, a więc warsztaty, bazy remontowe i inne obiekty służące temu celowi w sposób bezpośredni/podstawowy oraz w sposób pośredni/równoległy. Tak więc obok warsztatów naprawczych będą to np. punkty kontroli technicznej. Mówiąc o takich obiektach należy mieć na uwadze, że pod pojęciem "obiekt" nalezy rozumieć nie tylko budynek w którym czynność się wykonuje, ale także całość wyposażenia sw nim pracującego, służącego temu celowi, bowiem sam budynek - może tylko chronić przed deszczem. Dlatego też nakłady na maszyny (tokarnie, frezarki, odsysacze spalin, komputery specjalizowane - diagnostyczne maszyny, budowę sieci LAN lub budowę systemu nadzoru wizyjnego, jeżeli instalowane są w obiektach zaplecza technicznego - należy pokazać w pkt. 9.1.3 a następnie - zaleznie od źródła finansowania - powtórzyć w poz. 9.2.2, w poz. 9.2.4 lub w poz. 9.2.6.
Ostatnio zatwierdzone ankiety
Data | Przewoźnik | Zatw. przez | Stan |
---|---|---|---|
2025-04-25 14:04:42 | ZTM GDAŃSK | 585205728 - Mariusz Lewandowski |
![]() |
2025-04-25 13:56:34 | JLA JAROCIN | Paweł Łakomy, tel. 505 876 688 |
![]() |
2025-04-25 06:54:07 | MZK OŚWIĘCIM | Anna Piekiełko-Brociek, tel. 33 843 17 40 w.104 |
![]() |
2025-04-24 11:03:49 | MZK ŻAGAŃ | Marika Grajkowska |
![]() |
2025-04-24 09:32:46 | MZK BIAŁA PODLASKA | Maryla Stankiewicz, tel. 833432795 |
![]() |



Arkusz Excel wygenerowany | 1970-01-01 01:00:00 |
---|